piątek, 9 sierpnia 2013

XIX World Transplant Games w Durbanie 2o13r.


W dniu od 28- 04. Miało miejsce gigantyczne wydarzenie - "WORLD TRANSPLANT GAMES w Durbanie RPA.

Osoby Po transplantacji zjechali się z każdego skrawka globu na rywalizowanie z sobą w Igrzyskach światowych.

Takie imprezy sprzyjają właśnie nawiązywaniu międzynarodowych znajomości jak i sprawdzeniu siebie i swoich sił w dużej gamie dyscyplin sportowych. Począwszy od Tenisa po pływanie i w ostatniej kolejności królowę sportu czyli Lekką-atletykę !

Dla mnie takie wydarzenie było : Podróżą życia !

Pierwszy raz opuściłem dobrze znane rejony i wyruszyłem za granicę. Było to możliwe jedynie dzięki mnie samemu. Dzięki mozolnym treningą w każdą pogodę, oraz dzięki Przyjaciołą i rodzinie którzy we mnie wierzyli, wierzą.

Gdyby nie sprawdzanie się z moim kumplem Marcinem to pewnie ma motywacja była by słabsza.
Dziękuję Moim Prawdziwym Znajomym. Moze i mam ich mało, ale za to mam wartościowych !

Jak to z każdą wyprawą bywa sa i dobre ewents jak i złe.
Niestety miałem zaszczyt posmakować i jednego i drugiego.
Ale dzięki temu przynajmniej wiem kto jaki jest i na kogo moge liczyć.
To jest przykre, ze ludzie tacy są. Oczywiście nie wszyscy, ale zdecydowana większość.

Jak ja to mówię liczą się wrażenia i to co się zobaczyło : )))
A oto foto..




Dałem z siebie Wszystko !

                                                               Trzecie miejsce na 4oo m



Nad Oceanem Indyjskim


Jednym słowem zadebiutowałem : )
Ciężka praca się opłaciła i na tym nie spocznę
Cytat życia
"Największą nagrodą jaką daje nam życie jest ciężka i wartościowa praca"


1 komentarz:

  1. spotkaliśmy się w Sejmie na konferencji " na jednym wózku" - wszystkiego dobrego dla Ciebie! ten wyjazd to prawdziwa przygoda

    OdpowiedzUsuń