czwartek, 23 lutego 2012

Moje Pierwsze Igrzyska dla osób po

Siemka : )


Dziś chciałbym wam pokazać zeszłoroczne i zarazem moje pierwsze igrzyska po przeszczepie.
Brałem udział :
VI Ogólnopolskie Igrzyska dla Osób po Transplantacji i Dializowanych w Wiśle maj 2011 r. 
Zdobyłem 3 złote medale w lekkiej atletyce: 
- rzut piłeczką palantową, 
- skok w dal, 
- bieg na 100 m 
oraz jeden srebrny medal w pływaniu.


Nie zdobył bym tego bez motywacji, siły woli, a przede wszystkim to wszystko dzięki przeszczepowi. Przed przeszczepem nie mogłem pozwolić sobie na sport, ponieważ nie było czasu. Mianowicie mowa o szpitalach.
 Po niżej zamieszczę parę zdjęć z imprezy ...





Nie liczy się moc lecz technika tworzy z Ciebie godnego przeciwnika !!!
Pamiętaj o tym Wiara tworzy siłę dla tego nie łamcie się jak coś nie wychodzi za pierwszym razem. Jak to się mówi Treningi czynią mistrza ; )
I jeszcze jedna dobra rada pamiętaj zbytnia pewność siebie potrafi być zgubna.

Łapki w górę kto jest za transplantacją ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz